Każdy konsument ma możliwość wymiany produktów zakupionych w naszym sklepie.
Wymiany można dokonać na dowolny produkt, zgodnie z jego dostępnością na stronie sklepu https://www.uarchaniola.pl lub do dokonania wymiany należy złożyć nowe zamówienie.
Produkt, który podlega wymianie, proszę odesłać zgodnie z opisaną poniżej procedurą zwrotu.
Oferowane przez nas produkty są nowe i powinny być wolne od wad. Jeśli jednak stwierdzą, Państwo jakąś nieprawidłowość uprzejmie prosimy o niezwłoczny kontakt:
Reklamacji podlegają:
Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki przed jej odbiorem. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości należy sporządzić w obecności kuriera odpowiedni protokół
Jeśli otrzymają Państwo niewłaściwy produkt, dokonamy jego bezpłatnej wymiany najszybciej jak to możliwe.
W trosce o Państwa komfort staramy się załatwiać wszystkie sprawy związane z reklamacjami w możliwie najkrótszym czasie. W wyjątkowych sytuacjach termin rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu, jednak maksymalny termin naszej odpowiedzi nie przekracza 14 dni.
Więcej informacji dotyczących Reklamacji mogą Państwo znaleźć w naszym Regulaminie: https://www.uarchaniola.pl/content/3-regulamin-sklepu
Konsumentowi przysługuje 14-dniowy termin na zwrot towaru, liczony od dnia otrzymania zamówienia.
W celu dokonania zwrotu produkt należy zapakować i odesłać na adres:
Zwracany towar musi być nowy, nie może nosić żadnych śladów użytkowania oraz powinien posiadać komplet metek.
Koszt dostarczenia produktów do sklepu ponosi klient.
Nie odbieramy przesyłek pobraniowych! Nie zwracamy kosztów wysyłki!
Zwrot środków pieniężnych realizowany jest przelewem bankowym na numer konta podany przez konsumenta. Wszystkie zwroty staramy się realizować niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, jednak w wyjątkowych sytuacjach może to potrwać do 5 dni roboczych.
Odsyłając produkt, nie muszą Państwo podawać powodu jego zwrotu, będziemy jednak bardzo wdzięczni, jeśli otrzymamy taką informację — pomoże nam to w pracy nad udoskonalaniem sklepu i jego oferty.