Kategorie

Reklamacje i zwroty (ważne od 01.07.2017)

Wymiana

Każdy konsument ma możliwość wymiany produktów zakupionych w naszym sklepie.

Wymiany można dokonać na dowolny produkt, zgodnie z jego dostępnością na stronie sklepu  https://www.uarchaniola.pl lub do dokonania wymiany należy złożyć nowe  zamówienie.                                

Produkt, który podlega wymianie, proszę odesłać zgodnie z opisaną poniżej procedurą zwrotu.

REKLAMACJA

Oferowane przez nas produkty są nowe i powinny być wolne od wad. Jeśli jednak stwierdzą, Państwo jakąś nieprawidłowość uprzejmie prosimy o niezwłoczny kontakt:

  • mailowy (preferowany) biuro@uarchaniola.pl (w wiadomości prosimy podać informację o numerze zamówienia, którego dotyczy sprawa i opisać zaistniały problem)
  • telefoniczny: +48 575 948 125 (poniedziałek — piątek godz. 8.00-16.00)

Reklamacji podlegają:                                                           

  • towary posiadające wady ukryte powstałe z winy producenta
  • towary uszkodzone mechanicznie w czasie transportu

Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki przed jej odbiorem. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości należy sporządzić w obecności kuriera odpowiedni protokół

  • towary niezgodne z zamówieniem

Jeśli otrzymają Państwo niewłaściwy produkt, dokonamy jego bezpłatnej wymiany najszybciej jak to możliwe.                                                                          

DEWO GROUP Krzysztof Słonina jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22 [1] Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.                                                                                                       

W trosce o Państwa komfort staramy się załatwiać wszystkie sprawy związane z reklamacjami w możliwie najkrótszym czasie. W wyjątkowych sytuacjach termin rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu, jednak maksymalny termin naszej odpowiedzi nie przekracza 14 dni.                                                                            

Więcej informacji dotyczących Reklamacji mogą Państwo znaleźć w naszym Regulaminie: https://www.uarchaniola.pl/content/3-regulamin-sklepu

Polityka zwrotu kosztów

Konsumentowi przysługuje 14-dniowy termin na zwrot towaru, liczony od dnia otrzymania zamówienia.

W celu dokonania zwrotu produkt należy zapakować i odesłać na adres:

DEWO GROUP Krzysztof Słonina

Cicha 2

83-050 Lublewo Gdańskie

POLSKA

Zwracany towar musi być nowy, nie może nosić  żadnych śladów użytkowania oraz powinien posiadać komplet metek.

Koszt dostarczenia produktów do sklepu ponosi klient.

Nie odbieramy przesyłek pobraniowych! Nie zwracamy kosztów wysyłki!

Zwrot środków pieniężnych realizowany jest przelewem bankowym na numer konta podany przez konsumenta. Wszystkie zwroty staramy się realizować niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, jednak w wyjątkowych sytuacjach może to potrwać do 5 dni roboczych.                                                   

Odsyłając produkt, nie muszą Państwo podawać powodu jego zwrotu, będziemy jednak bardzo wdzięczni, jeśli otrzymamy taką informację — pomoże nam to w pracy nad udoskonalaniem sklepu i jego oferty.